Eat The World’s Hottest Wings, WIN $1,000 DOLLARS!
21:41
1,029,796
Brawadis
Reddit
SUBSCRIBE to BRAWADIS ▶ bit.ly/SubscribeToBrawadis
FOLLOW ME ON SOCIAL
▶ Twitter: twitter.com/Brawadis
▶ Instagram: instagram.com/brawadis/
▶ Snapchat: brawadis
Hi! I’m Brandon Awadis and I like to make dope vlogs, pranks, reactions, challenges and basketball videos. Don’t forget to subscribe and come be a part of the BrawadSquad!

Жорумдар
  • 2010stoof
    2010stoof

    Hottest in city, or hottest in the world? Title doesn't match what he said at beginning of episode?

  • Stream Highlights
    Stream Highlights

    Hey brawadis can I edit your videos ?

  • Simon An
    Simon An

    this is how i like rug's cute pink slippers

  • Destiney Amarie
    Destiney Amarie

    *should have let NOAH PLAY!!*

  • Destiney Amarie
    Destiney Amarie

    *hot wings should promote you! Gosh dang I want wings NOW!!* *WHO ELSE!?*

  • Destiney Amarie
    Destiney Amarie

    *I like these challenges*

  • CrossxPlay
    CrossxPlay

    Subscribe to my yt plz

  • Kdeep Montana
    Kdeep Montana

    I HATE the refs in BASKETBALL

  • jake carlous
    jake carlous

    Lol 19:05-19:13 brawadis is literally a statue

  • xxRhapaxx YT
    xxRhapaxx YT

    What video when he draw the elephant

  • xxRhapaxx YT
    xxRhapaxx YT

    What video did he draw elephant?? I forgot

  • xxRhapaxx YT
    xxRhapaxx YT

    What video did he draw the elephant? I forgot xd

  • Michelle Orozco
    Michelle Orozco

    You should put me in one of these challenges because I love hot stuff and I love wings

  • Michelle Orozco
    Michelle Orozco

    "I took a piss" Anthony

  • Rough Country
    Rough Country

    You gotta be kidding me with the ads I saw yellow dots LMFAO fast forward replay No ads lol hope this comment helps bitch

  • Maria
    Maria

    Anthony is only around when you guys are doing a video for money

  • Jacky Ruiz
    Jacky Ruiz

    My brothers and I did the same challenge and my oldest oldest took 3 my second oldest took 2 my 3 oldest took 6 and I took 1

  • Liliana Xoxo
    Liliana Xoxo

    I don’t understand how people don’t know how to draw y’all stupid asf

  • Liliana Xoxo
    Liliana Xoxo

    I hope papa rug kills him self stop putting him in challenges he Dosent need the money he can ask for money from Brian whenevevr and get it

  • Migudale
    Migudale

    Faze rug is literally a millionaire 1000 is pocket change

  • Matthew Fowler77724
    Matthew Fowler77724

    I am your camera man

  • Hussain Ameen
    Hussain Ameen

    I'm craving hottest wings!

  • xXFusionXx_
    xXFusionXx_

    Who ever wants to eat it like

  • Celeste ricee
    Celeste ricee

    I’m weak asf

  • Shadman Alvi
    Shadman Alvi

    5:36 PapaRug wrote after hearing Brian’s answers 😂😂

  • Emma Stout
    Emma Stout

    Anyone else hear Anthony around 8:46 "get the fuck away from me" I thought it was funny asf

  • ZoVa_ BTW
    ZoVa_ BTW

    At 6:24 Anthony's like oh hell no

  • Michelle lovee
    Michelle lovee

    *GETS HOT WING SAUCE ON $1000 BALENCIAGA SWEATER FAZE RUG : ITS JUST BALENCIAGA

  • Suzan Moore
    Suzan Moore

    I would have won this challenge

  • Suzan Moore
    Suzan Moore

    I would have won this challenge

  • Pavel Nedved
    Pavel Nedved

    Water just makes it worse

  • Ya Boy
    Ya Boy

    Idk how Devin Booker doesn’t find it strange that this man actually is obsessed w him. Thats gay as shit

  • J.J. _.SQUÃD
    J.J. _.SQUÃD

    Bro I'm craving wings and I just ate wings

  • 3kids On ice
    3kids On ice

    Clay sucks

  • Shaunt Arslanian
    Shaunt Arslanian

    Brandon stop KGsofts you are not good anymore bruh

  • Adam Waheed
    Adam Waheed

    That elephant looks like a rhino

  • Chris Luna
    Chris Luna

    Dude id eat these for a dollar

  • BAM BAM playz
    BAM BAM playz

    faze rug iphone 11

  • Jasnoor Maghera
    Jasnoor Maghera

    Brain: EAT THE WORLDS HOTTEST PEPPER AND WIN 10,000$ *GONE WRONG*

  • TeddyNova
    TeddyNova

    Your dad is so f****** hilarious 😂😂😂😂😂

  • Kringe Kaden
    Kringe Kaden

    Who older Faze rug or u

  • CashKidJay
    CashKidJay

    brian $1000 is like $1 to you

  • Dina 2017
    Dina 2017

    Omg Anthony changed sooo much he was so skinny

  • James burke
    James burke

    Lol

  • Always_lee.lee
    Always_lee.lee

    Yo I still have screenshot from when Brandon made his elephant

  • Audaz
    Audaz

    Yo some of those are drumsticks

  • Gloria Ramirez
    Gloria Ramirez

    Poor Anthony

  • Goalie30 Savage
    Goalie30 Savage

    Water is not good for hot things it spreads it around your mouth.Milk is good

  • Bobert Berry
    Bobert Berry

    I never knew they were related 😧

  • Kell
    Kell

    18:47 rug touching sum woahhhh.

  • Kell
    Kell

    Bryan cameramen looks just like him

  • Kell
    Kell

    11:07 is sherman pregnant

  • Kell
    Kell

    Brawadis:1,000 MrBeast: 10,000

  • -u-
    -u-

    I feel so bad foe papa rug for some reason

  • MR. Banana -.-
    MR. Banana -.-

    The drawings 😂😂💀

  • Carlena Baughman
    Carlena Baughman

    Why are you mean to 😂😂 😂 Anthony

  • Sharee Venditte
    Sharee Venditte

    Faze rug won 100%

  • Jason Zee
    Jason Zee

    Win 1k get a hole in your gut.

  • Meep
    Meep

    I love your videos Brandon but they exaggerated so much I’ve tried them and there not that spicy

  • ITS Xavier
    ITS Xavier

    Fuc* u and fuc* da mole

Кийинки
Airline Pilots - SNL
4:51
1,7 млн